Aleksandar
Beograd
Član od 14-02-2018
Broj telefona
0643930694
Svi oglasi
Muzika za sahrane je važan deo kompletne pogrebne usluge.Smrt je neminovnost svakog života.Upravo je ona najteži osećaj s kojim ćemo se ikada suočiti. Iako smo svesni činjenice da je gubitak voljene osobe - gubitak sa kojim se moramo nositi, ne možemo se pomiriti s činjenicom da ništa nije večno. Boli i sama pomisao da nas je voljeno biće zauvek napustilo, da nikad više nećemo videti omiljeno lice,čuti glas,videti osmeh... Na to mesto dolazi neopisiva tuga,bol...koju krijemo duboko u sebi.I dok pokušavamo da shvatimo da nas je zauvek napustio roditelj,bračni partner....,čekaju nas i velike odluke vezane za organizovanje sahrane.Muzika za sahrane postoji od davnina.Muzika prati sahrane kroz istoriju.Uz zvuke pogrebnog-posmrtnog marša,sahranjivani su vladari,velikani,kao i bogati ljudi viših slojeva.U svetu ne postoji narod i kultura koji ne neguju tradiciju poslednjeg pozdrava uz počasnu muziku.I u Srbiji se neguje takav način opraštanja od drage osobe. Običaji u Srbiji podrazumevaju muziku za sahrane. Ona može biti sa klasičnim pogrebnim marševima,starogradskim melodijama, romansama,klasičnom muzikom,stranom muzikom. ..Obično je to duvački pogrebni orkestar ili solo truba,violina,hor...Muzika na sahranama je posebno sredstvo izražavanja bola.Ona nam pomaže da pokažemo svoja osećanja,kad ne možemo da pronađemo prave reči. Kroz poznate tonove dolazi neverovatni izraz ljubavi i poštovanja prema preminulom,kao podrška njegovoj porodici.Uz govor na sahrani,muzika je sećanje na pokojnika i neretko se dešava da se porodica od pokojnika upravo oprašta od voljenog bića uz melodiju i taktove muzike koju je preminula osoba najviše volela.S obzirom da muzika izaziva snažne emocije, muziku za sahrane birajte s najvećom pažnjom. Muzika je značajan deo života svih nas i zato ne čudi činjenica da sve veći broj ljudi izražava želju da njihov odlazak na večni počinak bude ispraćen baš uz zvuke neke melodije koja je na neki način njima bila bliska i koja je bila značajan deo života koji su proživeli. Ako se odlučite da ih ispratite u tom duhu možete nas pozvati ukoliko se nalazite u Beograd, Novi Beograd, Zemun, Surčin, Stara Pazova, Nova Pazova, Inđija, Mladenovac, Pančevo, Batajnica, Šabac, Obrenovac, Požarevac, Smederevo, Novi Banovci, Stari Banovci, Velika Plana, Vrčin, Veliko Gradište, Golubac, Svilajnac, Despotovac, Mladenovac, Ruma,… #orkestarzasahrane #muzikazasahrane #beogradskiduvačkipogrebniorkestar #pogrebniorkestarbg #trubacizasahrane #pogrebniorkestarbeograd #sahrana #muzika #sviranjenasahranama #muzikazasahraneBeograd #orkestarzasahranuBeograd #orkestar #beograd #zemun #sabac #obrenovac #batajnica #starapazova #novapazova #novibanovci #staribanovci #velikoselo #zbeg #grocka #smederevo #mladenovac #pozarevac #zrenjanin #bendovisrbije #vrcin #dobanovci #ritopek #surcin #sremcica #vojka #vranic #zeleznik #vrsac #beograduživo Pogrebni orkestar, pogrebni orkestar za sah
United States
Ashburn
Poseta