Aleksandar
Beograd
Član od 14-02-2018
Broj telefona
0643930694
Svi oglasi
” Muzika i veselje dočekuju čoveka pri rođenju, pesma ga prati kroz život i na kraju ona je opet tu da ga poslednja isprati. ” Vodeći se ovom mišlju, mi smo oformili naš duvački pogrebni orkestar koji možete pozvati da Vam pomogne u ispraćaju Vaše drage osobe. Naš orkestar, sastavljen je od profesionalnih školovanih muzičara koji dugi niz godina krajnje profesionalno obavljaju ovu delatnost na sahranama, opelima, kremacija, polaganjima urne, pomenima, ispraćajima… Nastupamo kao orkestar, ali i pojedinačno – truba, violina, crkveni hor – sve u zavisnosti od želje klijenata. U repertoaru koji sviramo nalaze se pogrebni marševi, starogradske pesme, romanse, romske pesme, sevdalinke, klasična muzika… Trudimo se svima da izađemo u susret onoliko koliko je u našoj moći, naravno da to bude sa ukusom uzimajući u obzir o kakvom događaju je reč. Smrt je uvek bila i ostaće najtužniji i najpotresniji događaj u životima svih nas, i zato smo mi tu za Vas da na najdostojanstveniji način ispratimo najmilije i ublažimo bol najbližih koliko je moguće u najtežim trenucima. Muzika je značajan deo života svih nas i zato ne čudi činjenica da sve veći broj ljudi izražava želju da njihov odlazak na večni počinak bude ispraćen baš uz zvuke neke melodije koja je na neki način njima bila bliska i koja je bila značajan deo života koji su proživeli. Ako se odlučite da ih ispratite u tom duhu možete nas pozvati ukoliko se nalazite u Beograd, Novi Beograd, Zemun, Surčin, Stara Pazova, Nova Pazova, Inđija, Mladenovac, Pančevo, Batajnica, Šabac, Obrenovac, Požarevac, Smederevo, Novi Banovci, Stari Banovci, Velika Plana, Vrčin, Veliko Gradište, Golubac, Svilajnac, Despotovac, Mladenovac, Ruma,… #orkestarzasahrane #muzikazasahrane #beogradskiduvačkipogrebniorkestar #pogrebniorkestarbg #trubacizasahrane #pogrebniorkestarbeograd #sahrana #muzika #sviranjenasahranama #muzikazasahraneBeograd #orkestarzasahranuBeograd #orkestar #beograd #zemun #sabac #obrenovac #batajnica #starapazova #novapazova #novibanovci #staribanovci #velikoselo #slanci #grocka #smederevo #velikogradiste #golubac #pozarevac #zrenjanin #mladenovac #vrcin #dobanovci #ritopek #surcin #sremcica #vojka #vranic #zeleznik #vrsac #beograduživo Pogrebni orkestar, pogrebni orkestar za sahrane Beograd, trubači orkestar za sahrane, duvački orkestar za sahrane, bleh muzika za sahrane, Beogradski Duvački Pogrebni Orkestar,sviranje na sahranama , pogrebna muzika, orkestar za sahrane Beograd, pleh muzika za sahrane Srbija, pogrebni orkestar za ispraćaj, pogrebni orkestar za pomen, pogrebna muzika za kremacije, muzika sa pomene, muzika za sahrane Stara Pazova, orkestar za sahrane Šabac, pogrebna muzika Požarevac, pogrebni orkestar Obrenovac, sviranje na sahranama Ruma, pogrebni marševi.
United States
Ashburn
Poseta